ARTIKKEL: Miks on suhtlemisoskused olulised?
Suhtlemisoskust ei tohiks alahinnata, kuna see üks tähtsamaid oskusi, millest võib sõltuda sinu edukus nii tööl kui ka eraelus. Mõningates olukordades on just heade suhtlemisoskuste olemasolu määravaks teguriks. Kõige edukamad organisatsioonid mõistavad, et tänapäeva ärimaailmas on hea suhtlus kõigil tasanditel hädavajalik. Suhtlemisoskuste puudumisel pole võimalik meeskonnas töötada, kliente teenindada ega ka äri ajada, sest ka B2B valdkonnas käib äri siiski inimeste vahel – ehk ilma suhtlemisoskuseta ei ole võimalik suurt edu saavutada.
Loe meie artiklist suhtlemisoskuste vajalikkuse kohta lähemalt
ARTIKKEL: Kuidas kaardistada ettevõtte koolitusvajadust?
Tänapäeva muutuv maailm nõuab ettevõtetelt igapäevast arengut. Ettevõte saab areneda siis, kui arenevad tema töötajad. Koolituse kui planeeritud ja eesmärgistatud protsessi esimene ja olulisim etapp on koolitusvajaduste analüüs. Uuringute põhjal saab välja tuua, et koolitusvajaduste kaardistamist peetakse koolitusprotsessi oluliseks osaks kuid siiski väga vähesed ettevõtted pööravad sellele tähelepanu. Seetõttu pole organisatsioonidel võimalik ka tulemuslikult koolitada. Koolitusvajaduste kaardistamine on esimene samm eduka koolitusprogrammi jaoks ja ühtlasi ka kriitiline aspekt ettevõtte järjepideva edu saavutamiseks.
Loe meie artiklist koolitusvajaduse kaardistamisest lähemalt
ARTIKKEL: Naisjuhtide osakaal tänapäeva juhtimises
Kui vaadelda statistikat, siis on näha, et naisi on tänaseni juhtivatel positsioonidel vähe. Kuid sellegipoolest võib öelda, et järk-järgult muutub olukord paremuse suunas ning viimaste aastate jooksul on juhi positsioonides naisi üha rohkem. Vastavalt 2020. aasta Statistikaameti andmetele on Eesti ühiskonnas mehi 47,35% ja naisi 52,65%. Eurostati andmetel on Eestis börsil olevate ettevõtete keskastmejuhtide seas naisi 46%, tippjuhtide seas on naisi 33% ning vaid 9% juhatuse liikmetest on naised. Nendele andmetele tuginedes saab öelda, et juhtivatel ametikohtadel on naisi vähem kui mehi.
Loe meie artiklist lähemalt
ARTIKKEL: 6 nõuannet, kuidas oma häid töötajaid hoida
Jagame sinuga 6 nõuannet, kuidas oma töötajaid hoida ja väärtustada. Tõsi on see, et töötajate kiitmine ja tunnustamine pole lihtsalt tore tegevus – see on oluline oma meeskonna hoidmiseks ja maksimeerimiseks. Uuringu tulemused kinnitavad, et töötajad, kes tunnevad end hinnatuna ja väärtustatuna, töötavad rohkem, on produktiivsemad ja jäävad pikemaks ajaks ettevõttesse. McKinsey poolt läbi viidud ülemaailmsest uuringust selgus, et juhtide kiitus on 67% töötajatest number üks motivaatoriks. Seega piisab alustuseks ka juba väikestest tegudest, et töötajad tunneksid ennast väärtuslikumana!
Loe meie artiklist, kuidas oma töötajaid hoida
ARTIKKEL: Tarkade eesmärkide seadmine aastaks 2021 ning seatud eesmärkide saavutamine
Jaanuar on lõppemas ja käes on just see aeg, kus uue aasta lubadused on hääbumas ning reaalsus hakkab võimust võtma. Unustagem need ebareaalsed klišee lubadused, mille andsime 2020. aasta lõppedes. On aeg mõelda tagasi aastale 2020 ja kaardistada rada aastaks 2021. Mis oleks parem viis seda teha, kui seades eesmärgid järgmiseks 11 kuuks? Jagame nippe ja soovitusi tarkade eesmärkide seadmiseks ja saavutamiseks.
Loe meie artiklist, kuidas eesmärke seada ja saavutada
ARTIKKEL: Personalijuhtimise funktsiooni loomine väike-ettevõttes
Paljud ettevõtted alustavad asutajate ja paari töötajaga, kes ei ole personalivaldkonnast. See tähendab, et personalivaldkonnaga tegeleb oma igapäevaste muude ülesannete kõrvalt ettevõtte asutaja või keegi teine tiimist. Aga tiimi kasvades tekib personaliga seotud teemasid ja ülesandeid ühe juurde ning mingil hetkel tuleb teadlikult ka korralikud personalijuhtimise protseduurid ja strateegia paika panna. Nullist personalivaldkonna funktsiooni üles ehitamine tundub väga suur projekt – millest alustada? Oleme kirja pannud peamised sammud, mis aitavad sul näha, et tegelikult on see täiesti tehtav.
Loe meie artiklist, kuidas HR funktsioon üles ehitada
ARTIKKEL: Töötajate heaolu toetamine kaugtöö tingimustes
CIPD uuringud näitavad, et COVID-19 pandeemia on meie mõtlemises nii kodus töötamise kui ka kaugtöö osas palju muutunud. Uuringus osalenutest 61% tunnetas paremat töö- ja eraelu tasakaalu. Ettevõtted ennustavad, et ka pärast pandeemiat on kaugtööd tegevate töötajate arv kõrgem kui oli seda enne pandeemiat. Seega on selge, et kaugtöö osas on mõttemustrid muutunud. Kuigi kaugtöö on kaasa toonud mitmeid positiivseid üllatusi ja muutis, siis on kodust töötamise juures ka selliseid aspekte, mille pärast tasub muretsed. Koguni 47% tööandjatest on nende töötajate vaimne heaolu murettekitav. See on kõrge protsent ja paneb meid mõtlema - mida saaksime teha kaugtööl olevate töötajate heaolu toetamiseks?
Loe meie artiklist, kuidas seda teha
ARTIKKEL: Tunned tagasisidet andes ebamugavust? 3 mõtet, mis aitavad tagasisidet lihtsamalt ja konstruktiivsemalt anda
Juhi üks paljudest kohustustest on oma meeskonna tulemuslikkuse jälgimine. See tähendab, et juhi roll on häid tulemusi ja saavutusi tunnustada ning anda tagasisidet seal, kus oodatakse arengut. Enamike inimeste jaoks ei ole tagasiside andmine kerge. Selle peamiseks põhjuseks on meie varasem kogemus, mille põhjal tagasiside on tavaliselt tähendanud seda, et tegime midagi valesti või me pole piisavalt head. See väär uskumus on sügaval meie alateadvuses ja tekitabki tagasiside andmisel ebamugavat tunnet. Tahad muuta oma organisatsiooni suhtumist tagasisidesse? Ja tahad arendada enda tagasiside andmise oskust?
Loe meie artiklist, kuidas seda teha
ARTIKKEL: Kuidas säilitada COVID-19 ajal koduses karantiinis oma vaimset tervist
Ajakirjad räägivad meile viirusepuhangu ajal peamiselt sellest, kuidas eriolukorras ennast viiruse eest kaitsta. Keskendutakse vaid füüsiliselt tervena püsimisele. Kuid nagu ütles doktor Daniel Amen oma intervjuus Scott Millerile FranklinCovey On Leadership vestlussarjas, siis vaimne hügieen on sama oluline kui käte pesemine.
Loe meie artiklist lisaks
ARTIKKEL: 3 moodust toetamaks oma kaugtööd tegevaid töötajaid COVID-19 kriisi ajal
Maailm on viimase paari kuu jooksul kiiresti muutunud. COVID-19 pandeemia mõjutab ühel või teisel moel meid kõiki - ettevõtted on kolinud kaugtöö juurde, muutnud oma protsesse täielikult või isegi kõik peatanud. Need muudatused tekitavad ebakindlust, mis mõjutab teie töötaja üldist heaolu. Eesti töötervishoiu ja tööohutuse seadus muutus 2019. aasta alguses ja üheks muudatuseks oli psühhosotsiaalsete ohtude fookusesse seadmine. On palju ettevõtteid, kellel pole veel olnud võimalust oma protsesse ja tööd uue seaduse kohaselt kohandada, kuid praegune erakorraline olukord muudab psühho-sotsiaalsed aspektid esmatähtsaks. Peame selle tähelepanu keskpunkti võtma ja veenduma, et meie töötajatel läheb hästi - nii füüsiliselt kui ka vaimselt.
Loe meie artiklist lisaks

Võta aega arenguks ja ole valmis uuteks võimalusteks!

Edu = ettevalmistus + võimalus

Liitudes SMARTFUL Growth uudiskirjaga on eduks ettevalmistamine tunduvalt kergem. Arendav ja silmaringi laiendav lugemine, info uute põnevate koolituste ja sooduspakkumiste kohta jõuab otse sinu emailile.