Ajutine personalijuht

Sihtgrupp: ettevõtted, kes vajavad ajutiselt lisa ressurssi personalijuhtimise efektiivseks korraldamiseks
Tutvustus

Ajutise personalijuhi teenus on väga paindlik ja mugav. See aitab muutuste ajal või kiiretel perioodidel kaasata vähese vaevaga kompetentseid personalijuhtimise spetsialiste ja juhte.

Miks kaasata ajutist personalijuhti?

  • Ajutine personalijuht aitab märgata probleeme, mis on ettevõtte enda töötajatele muutunud märkamatuks.
  • Ajutise personalijuhi kompetentsi ja teadmisi kasutatakse sinu ettevõtte huvides ning need uued teadmised ja kompetentsid jäävad ettevõttesse ka pärast ajutise teenuse lõppemist.
  • Ajutine personalijuht on valmis alustama juba homme!

Mõned näited, millal kasutada ajutise personalijuhi teenust:

  • sinu ettevõte on ellu viimas suurejoonelisi muutusi või uusi projekte personalijuhtimise valdkonnas kuid tunnete, et vajaksite lisa ressurssi
  • sinu ettevõtte personalijuhtimise protsesse mõjutab tugev hooajalisus ning seega vajate teatud perioodil täiendavaid ressursse
  • sinu ettevõtte tänasest personaliosakonnast on keegi lahkunud või lahkumas, uue kompetentse töötaja leidmine võtab oodatust kauem aega ning vajate abi vahepealsel perioodil

Mitmekesisus võib tunduda nagu viimaste aastate personalijuhtimise üle paisutatud trend kuid tegelikult näitavad uuringud, et mitmekesisus soodustab innovatsiooni ja ettevõtte arengut. Ajutise personalijuhi kaasamine on üks võimalikke lahendusi mitmekesisuse tõstmiseks ning uute perspektiivide avastamiseks.

Tulemus

Ajutise personalijuhi teenus annab sinu ettevõttele professionaalset ja paindlikku personalijuhtimise abi just siis, kui seda tõesti vajate, ning võrreldes muude HR konsultatsioonidega on see väga laiahaardeline – kattes kõik sinu ettevõtte jaoks olulised HR teemad.

Küsi pakkumist