Ajutine personalijuht

Sihtgrupp: ettevõtted, kes vajavad ajutiselt lisa ressurssi personalijuhtimise efektiivseks korraldamiseks
Tutvustus

Ajutise personalijuhi teenus on väga paindlik ja mugav. See aitab muutuste ajal või kiiretel perioodidel kaasata vähese vaevaga kompetentseid personalijuhtimise spetsialiste ja juhte.

Miks kaasata ajutist personalijuhti?

  • Ajutine personalijuht aitab märgata probleeme, mis on ettevõtte enda töötajatele muutunud märkamatuks.
  • Ajutise personalijuhi kompetentsi ja teadmisi kasutatakse sinu ettevõtte huvides ning need uued teadmised ja kompetentsid jäävad ettevõttesse ka pärast ajutise teenuse lõppemist.
  • Ajutine personalijuht on valmis alustama juba homme!

Mõned näited, millal kasutada ajutise personalijuhi teenust:

  • sinu ettevõte on ellu viimas suurejoonelisi muutusi või uusi projekte personalijuhtimise valdkonnas kuid tunnete, et vajaksite lisa ressurssi
  • sinu ettevõtte personalijuhtimise protsesse mõjutab tugev hooajalisus ning seega vajate teatud perioodil täiendavaid ressursse
  • sinu ettevõtte tänasest personaliosakonnast on keegi lahkunud või lahkumas, uue kompetentse töötaja leidmine võtab oodatust kauem aega ning vajate abi vahepealsel perioodil

Mitmekesisus võib tunduda nagu viimaste aastate personalijuhtimise üle paisutatud trend kuid tegelikult näitavad uuringud, et mitmekesisus soodustab innovatsiooni ja ettevõtte arengut. Ajutise personalijuhi kaasamine on üks võimalikke lahendusi mitmekesisuse tõstmiseks ning uute perspektiivide avastamiseks.

Tulemus

Ajutise personalijuhi teenus annab sinu ettevõttele professionaalset ja paindlikku personalijuhtimise abi just siis, kui seda tõesti vajate, ning võrreldes muude HR konsultatsioonidega on see väga laiahaardeline – kattes kõik sinu ettevõtte jaoks olulised HR teemad.

 

Ei ole veel kindel, kas ajutine personalijuht on sulle sobiv lahendus?

Siin ka tagasiside ühelt meie seniselt kliendilt:

MARKO SIMKIN
Northhammer OÜ, juhatuse liige
Kaasasime Helenit ajutise personalijuhina peamiselt personaliga seotud dokumentide korrastamiseks, sest meil endal puuduvad teadmised ja aeg nende korrektseks vormistamiseks. Lisaks esialgu planeeritule kontrollis Helen üle ka töökeskkonnaga seotud dokumendid ning töötas välja puuduvad juhendid. Helen andis nõu ka värbamisteemadel. Ajutise personalijuhi kasutamine andis võimaluse kiiresti lahendada kõige põletavamad personaliteemad. 
KAIDI TIITSON
Outvio OÜ, kaasasutaja
SMARTFUL aitas meil lahendada töölepingu lõpetamisega seotud küsimused. Helen selgitas meile töölepingu lõpetamisega seotud aspekte, koostas korrektse dokumentatsiooni ning juhtis tähelepanu ka töölepingu lõpetamisega seotud võimalikele riskidele. Saime kiiret ja professionaalset abi ning kindlustunde, et oleme töölepingu lõpetamise korrektselt lahendanud. Kaasame personalijuhtimise teemades SMARTFULi ka tulevikus!

 

Loe lisaks

ARTIKKEL
Paljud ettevõtted alustavad asutajate ja paari töötajaga, kes ei ole personalivaldkonnast. See tähendab, et personalivaldkonnaga tegeleb oma igapäevaste muude ülesannete kõrvalt ettevõtte asutaja või keegi teine tiimist. Aga tiimi kasvades tekib personaliga seotud teemasid ja ülesandeid ühe juurde ning mingil hetkel tuleb teadlikult ka korralikud personalijuhtimise protseduurid ja strateegia paika panna. Nullist personalivaldkonna funktsiooni üles ehitamine tundub väga suur projekt – millest alustada? Oleme kirja pannud peamised sammud, mis aitavad sul näha, et tegelikult on see täiesti tehtav.

Loe lähemalt meie artiklist “Personalijuhtimise funktsiooni üles ehitamine”.

Küsi pakkumist