Raskete klientide tuvastamine ja nendega toimetulek
Klienditeeninduses pole ühtset definitsiooni "raskele kliendile" ega "keerulisele olukorrale". Selles artiklis jagab Smartfuli koolitaja Reelika...
Mitmekesisus – miks see on töökultuuri ja värbamise seisukohalt oluline?
Mis on mitmekesisus, miks see on töökultuuri ja värbamise seisukohalt oluline, ning kuidas muuta oma...
Juhtimine on imelihtne – Stressipalliga ei paranda juhtimisvigu
Tööalased vaimse tervise probleemid on tõsiste juhtimisprobleemide indikaatorid. Loe lähemalt, mis juhtimisvead võivad tekitada töötajatele...
Juhi mõtteviis – miks üks juht õnnestub, teine mitte?
Miks käituvad kaks juhti ühes ja samas olukorras täiesti erinevalt? Kuidas muuta oma mõtteviisi paremuse...
Mida teha kui töökuulutusega sobivat kandidaati ei leidnud?
Sihtotsing - mis on selle eeliseid ning millal ja kuidas seda tõhusalt kasutada. Kuidas teha...
Kuidas luua värbamisel positiivne kandidaadikogemus?
5 mõtet, kuidas luua kandidaadile värbamisel positiivne kogemus ning millele värbamisprotsessi luues rohkem tähelepanu pöörata.
Praktilised nipid kuidas uue aasta eesmärgid täide viia
Uue aasta alguses seame tihti endale uusi eesmärke. Sellekuises artiklis tutvustame lihtsaid nippe, mis aitavad...
Miks ja kuidas tööl üksteist rohkem tunnustada?
Tänapäeva kiire tempoga tööelus on töötajate tunnustamine muutunud enamaks kui lihtsalt viisakus – see on...
4 põhjust, miks korraldada tööl heaolu väljakutse
Arutleme, milliseid positiivsed muutusi toob heaolu väljakutse töökeskkonda ja miks peaksid ettevõtted kaaluma väljakutsete korraldamist.