Personalivaldkonna audit

Tutvustus

Tunned, et sinu ettevõtte personalijuhtimise protsessid vajavad värsket pilku ja arendamist? Aitame ettevõtte personalivaldkonna protsesse näha kõrvalseisja pilguga ning mõista nende tulemuslikkust. Aitame leida protsessides olevad arengukohad ning lahendused personalijuhtimise valdkonna parendamiseks. Aitame professionaalse pilgu läbi kontrollida protsesside vastavust seadusandlusele, parimatele praktikatele ning leida võimalusi olemasolevaid ressursse võimalikult efektiivselt kasutada.

Audit sisaldab tänaste personalijuhtimise protsessidega tutvumist ning nende analüüsi ettevõtte eesmärkidest lähtuvalt. Omalt poolt teeme järeldused kõigi personalitöö valdkondade kohta ning jagame soovitusi töö veelgi efektiivsemaks muutmiseks.

Tulemus

Üheskoos koostame detailse tegevuskava efektiivsust pärssivate protsesside muutmiseks ja parendamiseks. Aitame sul arengukava ellu viia ning analüüsida muudatuste tulemuslikkust.

Koostöö tulemusena valmib:

  • põhjalik analüüs olemasolevatest personalijuhtimise protsessidest
  • ülevaade personalijuhtimise valdkonna arengukohtadest
  • arengukava personalijuhtimise protsesside parendamiseks

 

Loe lisaks

ARTIKKEL
Paljud ettevõtted alustavad asutajate ja paari töötajaga, kes ei ole personalivaldkonnast. See tähendab, et personalivaldkonnaga tegeleb oma igapäevaste muude ülesannete kõrvalt ettevõtte asutaja või keegi teine tiimist. Aga tiimi kasvades tekib personaliga seotud teemasid ja ülesandeid ühe juurde ning mingil hetkel tuleb teadlikult ka korralikud personalijuhtimise protseduurid ja strateegia paika panna. Nullist personalivaldkonna funktsiooni üles ehitamine tundub väga suur projekt – millest alustada? Oleme kirja pannud peamised sammud, mis aitavad sul näha, et tegelikult on see täiesti tehtav.

Loe lähemalt meie artiklist “Personalijuhtimise funktsiooni üles ehitamine”.

Küsi pakkumist