70% töötaja pühendumusest sõltub juhist. Samas kõigest 13% on rahul oma juhiga, kuid arenguvestlus aitaks seda osakaalu märkimisväärselt suurendada.
Organisatsioonid korraldavad rahulolu-uuringuid ja arenguvestlusi. Tihti tehakse neid keeruliste ankeetide alusel ning võetakse kui tüütut rutiini. Arenguvestlusel on aga väga oluline roll organisatsiooni edus ja töötajate pühendumuse suurendamises. Arenguvestlus aitab mõista töötajal tema rolli organisatsioonis ja leida ühiseid eesmärke. Arenguvestlus on suurepärane võimalus leida oma töötajate seast vajalikke spetsialiste või ka tulevasi juhte. Kahjuks tuleb ka arenguvestlusest välja, et töötaja jätkamine organisatsioonis ei ole kellelegi kasulik. Siis on võimalik leida parim viis kõigile osapooltele töötaja lahkumise korraldamiseks.
Koolituse tulemusena mõistab osaleja arenguvestluse rolli organisatsioonis ning saab vajalikud töövahendid arenguvestluse efektiivseks korraldamiseks ja tulemuste rakendamiseks organisatsiooni hüvanguks.
Kristjan on omandanud sõjaväelise juhtimise hariduse Saksamaa Liitvabariigis ja Šveitsi Konföderatsioonis. Lisaks on ta läbinud ärikorralduse õpingud ja omandanud kutseõppe bakalaureuse kraani Tallinna Ülikoolis. Ta on lõpetanud Tallinna Ülikooli haridusasutuse juhi täiendkoolituse ning hetkel on lõpusirgel organisatsioonikäitumise magistriõpingud. Oma 27 aastase töökarjääri jooksul on ta töötanud juhina ja koolitajana nii riigiasutuses kui ka eraettevõttes. Kristjan töövõitudeks koolituse valdkonnas võib lugeda näiteks kahe asutuse koolitussüsteemi kaasajastamist ja uute tehnoloogiate kasutuselevõttu. Lisaks on ta sertifitseeritud Situational Leadership® koolitaja, rahvusvahelise tunnistusega virtuaalkoolitaja ja PECB koolituspartner.
Tutvu lähemalt koolitaja Kristjan Kaskmaniga.
Õppekavarühm: Juhtimise ja halduse õppekavarühm
Õppekava koostamise alus: Õppekava koostamisel on võetud avalikud allikad ja teadustööd, millele viidatakse
õppematerjalides.
Eesmärk: Koolituse eesmärgiks on mõtestada arenguvestluse roll organisatsioonis ja anda vajalikud töövahendid arenguvestluse efektiivseks korraldamiseks ja tulemuste rakendamiseks organisatsiooni hüvanguks.
Õpiväljundid ehk koolituse tulemusena osaleja:
Sihtgrupp: Koolitus sobib suurepäraselt erineva astme juhtidele, personalitöötajatele, kes korraldavad organisatsioonis
arenguvestluste läbiviimist ning tugiisikutele ja töökeskkonna spetsialistidele, kes saavad tulemustest omale vajalikku sisendit tööks.
Õpingute alustamise tingimused: Koolitusel osalemise eelduseks on B2 (iseseisev keelekasutaja) tasemel eesti keele oskus.
Õppetöö maht: 8 akadeemilist tundi
Õppe ehk koolituse sisu:
Õppemeetodid: Koolituse raames vahelduvad teooria ja arutelud koos individuaalsete ja rühmatöödega.
Õppekeskkonna kirjeldus:
Kontaktõppe läbiviimiseks on vajalikud:
Virtuaalõpe toimub Zoom keskkonnas. Selleks peab õppijatel olema:
Osalejate arv: Osalejate arv ühes grupis on maksimaalselt 16 inimest.
Õppematerjalid:Õppijad saavad märkmete tegemiseks koolitaja slaidid ja töölehed. Sõltuvalt tellimusest on võimalik saada lõpetajatel elektrooniline käsiraamat.
Lõpetamise tingimused:
Hindamismeetodid:
Enesereflektsioon
Töölehtede täitmine, mille tulemusena valmib tööplaan
Hindamiskriteeriumid: õpiväljundite saavutamine
Väljastatavad dokumendid:
Tunnistus (väljastatakse, kui lõpetamise tingimused on täidetud)
Koolituse läbiviimiseks vajalik kvalifikatsioon:
Koolituse õppekava koostatakse lähtuvalt tellija täpsemast vajadusest.
Tutvu ka õppekorralduse alustega.
Leiame sinu vajadustele sobiva lahenduse – küsi julgelt pakkumist!